Leta i den här bloggen

torsdag 17 januari 2013

Bister vinterkyla....

Nu är det verkligen kallt. Termometern stod på -22* när jag steg upp i morse. Det var länge sedan jag visade några loppisfynd och det beror helt enkelt på att jag inte har gjort några. När det är så här kallt vill jag helst gå i ide. Jag skulle inte ha något emot att bo på en varmare plats, några månader på året.

Så till en ordningsfråga. De senaste dagarna har bloggen formligen blivit överöst med oseriösa kommentarer. Det är allt från reklam för porr och spelsaiter, till anonyma personangrepp på människor som inte kan försvara sig.

Ni får gärna kritsisera mig för vad jag skriver, och gör, och det kommer givetvis att publiceras, jag kan försvara mig. Anonyma personangrepp på personer som inte är kopplade till bloggen undanbedes, och kommer inte att publiceras.

I förrgår när jag skulle radera alla "skräp" kommentarer, raderades även andra kommentar, som jag hade tänkt publicera. Om ni inte har fått er kommentar publicerad, ber jag om ursäkt för det.

Hela 968 kommentarer har publicerats. Fortsätt att skicka in synpunkter, det är alltid lika roligt att få respons på det man gör. Var inte rädd för att ge kritik, även om den skulle råka vara negativ, det tål vi.

Nu till något roligare, jag ska försöka att ta mig ut på en loppisrunda i helgen, och förhoppningsvis hittar jag något trevligt att visa upp här på bloggen. I helgen är det även en ny bloggutmaning på gång, där vi retrobloggare ska visa upp våra retro bord.


2 kommentarer:

  1. Usch va trist med alla dessa oseriösa kommentarer. Får hoppas att det upphör! Och så hoppas vi på fynd i helgen då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite trist eller tröttsamt är kanske ett bättre ord. Man kan ju undra vad det är för nytta med att göra reklam för spel och porrsaiter i kommentarer här på bloggen. Just nu ser det oroväckande ut då jag tittar på termometern,
      - 29*. Blir det inte varmare lär det inte bli några fynd i helgen.

      Radera